ДОГОВІР ПРИЄДНАННЯ ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ КОВОРКІНГУ

м. Львів                                                                                                          «01» Листопада 2023 р. 

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ ОК ФЕКТОРІ, зареєстрований в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань дата запису: 02.07.2016 року, реєстраційний номер облікової картки платника податків 40620820, який є платником єдиного податку 3 групи, надалі іменований «Виконавець», з однієї сторони,

та фізична особа чи суб’єкт підприємницької діяльності (надалі – «Замовник»), яка(ий) приєднуються до цього Договору, шляхом надання Заявки на приєднання до Договору, з іншої сторони,  

у подальшому спільно іменовані «Сторони», а кожна окремо – «Сторона», укладають цей Договір про надання послуг Коворкінгу (надалі – «Договір») про наведене нижче:

  1. ВИЗНАЧЕННЯ.
    1. Цей Договір є змішаним, а саме містить елементи договору оренди робочого місця та надання супутніх послуг, приєднання, публічного договору, порядок його укладання регламентується ст. 641, 642 ЦК України. Замовник не може пропонувати свої умови, а може лише приєднатися до запропонованого Договору. Виконавець бере на себе зобов’язання надавати послуги, визначені цим Договором, кожному, хто приєднався до цього Договору. Договір та його умови вважаються офертою Виконавця, підтвердженням якої є розміщення Договору на сайті Виконавця https://coworking.lviv.ua/.
    2. Послуги – полягають в наданні Виконавцем Замовнику, або іншій особі, визначеній Замовником (Користувачу) у користування робочого місця та права перебування на території Коворкінгу, надання додаткових супутніх послуг, протягом визначеного строку за плату.
    3. Коворкінг (територія коворкінгу) – приміщення, яке є місцем надання у користування робочих місць та додаткових супутніх послуг, що розташоване за адресою: 79005, м. Львів, площа Петрушевича, буд. 3.
    4. Користувач – особа, яка має право перебувати на території Коворкінгу та користуватися наявними на цій території послугами. Користувачі визначаються Замовником.

2. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ.

1.1. Виконавець зобов’язується надати Замовнику в користування частину приміщення, а саме – робоче місце, яке розташоване в Коворкінгу за адресою: м. Львів, площа Петрушевича, буд. 3, та інші додаткові супутні послуги, для здійснення Замовником самостійної діяльності (бізнес та наукова діяльність, навчання, читання тощо), не забороненої чинним законодавством України.

1.2. Замовник зобов’язується використовувати робоче місце відповідно до його цільового призначення, при цьому Виконавець не несе жодної відповідальності за будь-які порушення Замовником вимог чинного законодавства, пов’язаного із сферою його діяльності та специфікою діяльності.

1.3. Замовник гарантує, що робочі місця, передані в користування за цим Договором, відповідають санітарним нормам і вимогам техніки безпеки.

1.4. Вид та тарифікація послуг за цим Договором зазначається у Додатку №1 до цього Договору, що є його невід’ємною частиною.

3. ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ СТОРІН.

3.1. Замовник зобов’язаний:

3.1.1. оплатити послуги Коворкінгу відповідно до умов даного Договору;

3.1.2. користуватися послугами відповідно до Правил перебування в Коворкінгу.

3.2. Замовник має право:

3.2.1. вимагати від Коворкінгу належного виконання його обов’язків за цим Договором.

3.3. Виконавець зобов’язаний:

3.3.1. надавати послуги якісно, в повному обсязі та відповідно до умов даного Договору та вимог чинного законодавства України; 

3.3.2. у разі неможливості надання послуг за цим Договором, негайно повідомити про це Замовника, а також докласти всіх зусиль для усунення перешкод для виконання своїх обов’язків.

3.4. Замовник має право:

3.4.1. вимагати від Замовника належного виконання обов’язків за цим Договором;

3.4.2. на оплату послуг в порядку, та на умовах, визначених розділом 4 цього Договору;

3.4.3. залучати для надання послуг за цим Договором будь-яких третіх осіб на будь-яких умовах на власний розсуд та укладати з ними відповідні договори;

3.4.4. відмовити в укладенні Договору у випадку відсутності можливості надання Замовникові послуг (у тому числі, але не виключно, у зв’язку з нестачею та/або відсутністю необхідного обладнання та/або меблевого устаткування тощо);

3.4.5. не приступати до надання послуг Замовнику у разі невиконання останнім свого обов’язку щодо оплати послуг Коворкінгу;

3.4.6. припинити Договір в односторонньому порядку або призупинити надання послуг Замовнику у разі порушення останнім умов даного Договору.

4. ЦІНА ПОСЛУГ ТА ПОРЯДОК ОПЛАТИ.

4.1. Вартість послуг Коворкінгу визначається відповідно до тарифів на послуги Коворкінгу (Додаток №1 до цього Договору).

4.2. Послуги Коворкінгу сплачуються Замовником на підставі рахунку протягом. Строк та порядок сплати встановлюється за домовленістю Сторін, який відображається у заяві про приєднання до Договору на участь у Коворкінгу.

4.3. Оплата проводиться шляхом безготівкового переказу грошових коштів на поточний рахунок Виконавця.

4.4. Виконавець залишає за собою право змінювати Тарифи в односторонньому порядку, без попереднього погодження із Замовником.

4.5. Вартість Коворкінгу з моменту передплати – не змінюється.

4.6. Сума, що підлягає до сплати, встановлюється відповідно до Тарифів на послуги Коворкінгу, чинних на момент здійснення оплати, та доведених до відома Замовнику.

4.7. Сплачені, але не невикористані у встановлені терміни послуги, вважаються наданими. Вартість їх не повертається. Замовник визнає і розуміє, що Виконавець, при наданні Замовнику абонементу, резервує йому необхідну кількість робочих місць, які в період надання послуг не надаються третім особам.

4.8. У разі несплати послуг Замовником в порядку, у Виконавця не виникає зобов’язання з надання Замовнику послуг.

4.9. Укладаючи цей Договір Замовник підтверджує, що ознайомлений з діючими на момент укладення Тарифами.

4.10. У вартість оренди робочого місця у Коворкінгу включається:

– відшкодування фактичних витрат Виконавця за комунальні послуги;

– використання Замовником (Користувачем) стандратної офісної техніки, що знаходиться на території Коворкінгу;

– безлімітний доступ до мережі Інтернет;

– цілодобова охорона та відеоспостереження.

4.11. Навіть у випадку невикористання наданих послуг чи розірвання договору з будь-яких причин, Виконавець не зобов’язаний повертати кошти за користування послугами, які були сплачені Користувачем.

5. ПОРЯДОК НАДАННЯ ПОСЛУГ.

5.1. При наявності вільного місця у приміщенні Коворкінгу, Виконавець надає свої послуги Замовнику з дня підписання Замовником Заяви та оплати рахунку.

5.3. Час роботи Коворкінгу:

– Понеділок-П’ятниця з 9:00 до 21:00;

– Субота-Неділя з 10:00 до 20:00.

5.4. Виконавець залишає за собою право змінювати часи роботи Коворкінгу, про що повідомляє Замовника до моменту такої зміни.

6. НЕРОЗГОЛОШЕННЯ КОНФІДЕНЦІЙНОЇ ІНФОРМАЦІЇ.

6.1. Сторони погоджують дотримуватися нерозголошення конфіденційної інформації.

6.2. Сторони зобов’язуються не розголошувати конфіденційну інформацію, до якої вони віднесли будь-яку інформацію про їх діяльність, отриману під час виконання Договору, зокрема, але не виключно, стосовно проектів, минулих та майбутніх заходів, фінансів, структури, управління, програмних продуктів та засобів, цін та вартості послуг Сторін, контрагентів Сторін, інших питань діяльності Сторін.

6.3. Передача Стороною третім особам інформації, що становить конфіденційну інформацію, допускається лише за письмовою згодою іншої Сторони, окрім випадків, коли така передача стосується безпосереднього виконання умов цього Договору, або якщо вимога про надання такої інформації пред’явлена компетентним органом та базується на законі, а також допускається передача Коворкінгом інформації щодо Клієнта, якщо це необхідно для захисту порушених прав та інтересів третіх Сторін у зв’язку з діяльністю Клієнта, яка пов’язана з перебуванням у Коворкінгу.

6.4. Сторона, яка порушила умови цього Розділу, зобов’язана відшкодувати потерпілій Стороні збитки, які вона зазнала внаслідок такого порушення, у повному обсязі.

7. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ СТОРІН.

7.1. Збитки однієї із Сторін, що виникли внаслідок порушення іншою Стороною своїх зобов’язань за цим Договором, відшкодовуються винною Стороною у повному обсязі.

7.2. За  невиконання або неналежне виконання зобов’язань, визначених цим договором, Сторони несуть відповідальність згідно із законодавством України. 

7.3. У випадку несвоєчасної сплати за послуги Виконавець має право вимагати, а Замовник зобов’язаний сплатити Виконавцеві пеню в розмірі подвійної облікової ставки Національного банку України, що діяла у період за який сплачується пеня від суми заборгованості за кожен день прострочення. Пеня, встановлена даним пунктом є штрафною і стягуються в повному обсязі поряд із відшкодуванням збитків.

7.4. У випадку пошкодження Майна Виконавця, що знаходиться на території Коворкінгу, протягом дії даного Договору Замовник відшкодує Виконавцеві завдані збитки у розмірі дійсної ринкової вартості такого Майна на момент здійснення відшкодування.

8. ВИРІШЕННЯ СПОРІВ.

8.1. Усі спори за цим Договором врегульовуються Сторонами шляхом переговорів. У випадку недосягнення Сторонами згоди спір вирішується у господарському суді відповідно до чинного законодавства України.

9. СТРОК ДІЇ, УМОВИ ЗМІНИ, РОЗІРВАННЯ ДОГОВОРУ.

9.1. Цей договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту акцепту Замовником умов Публічної оферти та умов цього Договору.

9.2. Строк дії Договору визначається Замовником у Заяві, з метою уможливлення подальшого планування діяльності Коворкінга (зокрема, визначення наявних місць у Коворкінгу тощо). У разі, якщо у Заяві не вказано інше, Договір вважається укладеним на 1 (один) календарний рік з моменту укладення.

9.3. Якщо після спливу строку дії Договору жодна із Сторін не виразила свого волевиявлення на припинення відносин, строк дії Договору автоматично продовжується на той самий строк на умовах, дійсних на момент такої пролонгації.

9.4. Закінчення строку цього Договору не звільняє Сторони від відповідальності за його порушення, яке мало місце під час дії Договору.

9.5. Замовник має право розірвати цей Договір достроково, попередньо повідомивши про це Виконавця в розумний строк.

9.6. Виконавець має право припинити цей Договір достроково, попередньо повідомивши про це Замовника.

9.7. Прийняттям умов цього Договору у зв’язку з наданням послуг Замовник надає Виконавцю згоду на збір, обробку та передачу його персональних даних, зокрема, але не виключно на отримання, внесення в бази даних, поширення, передачу третім особам, доповнення чи іншу зміну, знищення та інші дії, які може вчиняти Коворкінг з даними Замовника, в письмовій, усній, електронній формі, включаючи, але не обмежуючись наступними даними: прізвище, ім’я, по-батькові, паспортні дані, реєстраційний номер облікової картки платника податків, місце проживання, дані електронної пошти, номерів засобів зв’язку, а також інші дані, добровільно передані ним Коворкінгу. Замовник підтверджує свою згоду на те, що у випадку необхідності його персональні дані можуть бути оброблені та надані третім особам. Замовник підтверджує, що ознайомлений та розуміє свої права, передбачені Законом України «Про захист персональних даних».

Додатки до цього Договору:

  1. Тарифи Коворкінгу: https://coworking.lviv.ua/pricing
  2. Заява на приєднання: https://docs.google.com/document/d/1yZ5dLlxbwu5IKON1R-T0ES67ip9FXWXX7qsq2bzIWYU/edit

10. МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, БАНКІВСЬКІ РЕКВІЗИТИ.

ВИКОНАВЕЦЬ:

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬЮ ОК ФЕКТОРІ

Ідентифікаційний код: 40620820

IBAN UA463052990000026007011010869

ЗАЯВА ПРО ПРИЄДНАННЯ

до Публічного Договору про надання послуг Коворкінгу від 01.11.2023 р.

(надання послуг оренди робочого місця)

Публічний договір приєднання на отримання у користування робочого місця у Коворкінгу ТОВ ОК ФЕКТОРІ, розміщений за адресою: 79005, м. Львів, площа Петрушевича, буд. 3. (надалі – Договір) укладається шляхом приєднання особи, що має отримати послуги (Замовника), до Договору в цілому та прийняття умов Публічної оферти. Замовник відповідно до статті 634 Цивільного кодексу України не може запропонувати свої умови цього Договору. У випадку незгоди зі змістом та формою Договору чи окремих його положень, Клієнт вправі відмовитися від його укладення.

З моменту підписання Замовником Заяви та затвердженням її Виконавцем, Замовник та Виконавець набувають прав та обов’язків Сторін, визначених Договором, та несуть встановлену відповідальність за невиконання та/або неналежне виконання умов Договору.

Замовник підтверджує, що відомості наведені нижче є вірними:

Прізвище Ім’я По Батькові
Назва Компанії
ЄДРПОУ / Ідентифікаційний код 
Номер телефону
Адреса електронної пошти
Дата початку надання робочого місця
Термін надання робочого місця
Додаткові послуги
Загальна Вартість становить

Сторони узгодили, що ціна надання послуг визначатиметься згідно з умовами Договору та обраного Тарифу.

Підписанням Заяви про приєднання Замовник підтверджує свою участь у Коворкінгу

ТОВ ОК ФЕКТОРІ, проведення оплати послуг відповідно до умов Договору, а також засвідчує свою згоду на здійснення обробки його персональних даних відповідно чинного законодавства України та умов Договору.

Замовник: ___________________